Стаття Авто Тренд: Ремонт наскрізних проколів шин за допомогою універсальних грибків Г 4-3 і грибків для вантажних шин від компанії Rossvik.

Стаття Авто Тренд: Ремонт наскрізних проколів шин за допомогою універсальних грибків Г 4-3 і грибків для вантажних шин від компанії Rossvik.



Універсальні грибки Г 4-3 

Щоб надійно відремонтувати наскрізний прокол шини необхідно не тільки правильно підібрати матеріал, а й володіти технологією ремонту, знати певні правила і всього цього дотримуватися в своїй роботі. З підбором грибків для шин ми розбиралися в минулій статті. На прикладі бренду Rossvik розглянули грибки для камерних і безкамерних шин як легкових, так і вантажних автомобілів. Сьогодні ми розглянемо технологію ремонту на прикладі універсальних грибків Rossvik, а також торкнемося ремонт наскрізних проколів вантажних шин і загостримо вашу увагу на відмінність ремонту легкових шин від вантажних. 

Почнемо з технічних характеристик універсальних грибків Г 4-3. З назви зрозуміло, що універсальні грибки застосовуються в ремонті як камерних, так і безкамерних шин. Особливістю грибків для шин є наявність адгезивного шару на капелюшку і ніжці одночасно. Призначені для відновлення невеликих проколів до 2 мм, так як розмір самого грибка становить 4х30 мм, де 4 мм - діаметр ніжки, а 30 мм - діаметр капелюшка. 


Технологія застосування універсальних грибків для шин Г 4-3 Rossvik.


1. Визначте місце пошкодження. Відзначте його з внутрішньої і зовнішньої сторони маркувальним олівцем. 

2. Приберіть предмет, що спричинив прокол шини. 

3. Використовуючи гладке шило TRT208AP визначте кут нахилу і діаметр пошкодження. Підберіть відповідні інструменти і грибок для шини. Якщо кут пошкодження більше 25 градусів, то ремонт грибками не проводиться. В цьому випадку комбінуйте ніжку грибка і латку. 

4. Відкалібруйте канал пошкодження, використовуючи карбідну фрезу і дриль з реверсом. Не використовуйте для свердління високооборотні дрилі. Швидкість обертання пневмодрилі не повинна перевищувати 1200 об/хв. Досягніть, щоб діаметр відкаліброваного отвору вийшов на два міліметри менше діаметра ніжки. 

5. Розпорошите знежирюючу рідину. За допомогою скребка очистіть всю поверхню пошкодження. 

6. Прикладіть грибок до пошкодження так, щоб їх центри збіглися. Обведіть спустошену частину на 10-15 мм більше розмірів капелюшка грибка для шин. Це важливо! Не торкайтеся до адгезивного покриття на грибку. 

7. Проведіть механічну обробку шліфувальною півсферою. 

8. Виконайте подальшу обробку текстурною металощіткою. 

9. Очистіть спустошену частину буферним очищувачем. Відразу ж приступите до видалення гумового пилу. Для цього скористайтеся скребком по гумі. 

10. Для активації процесу хімічної вулканізації наносимо 1-2 рази клей-активатор. Просушуємо поверхню між нанесеннями. Час сушіння становить 10-20 хвилин. Якщо кліматичні параметри повітря в приміщенні несприятливі, продовжите час висихання ще на 10 хвилин. 

11. Нанесіть клей-активатор на конус ніжки. Слідкуйте, щоб клей не поширився за межі ніжки. 

12. Не чекаючи висихання клею, вставляємо грибок для шин в канал з внутрішньої сторони шини. 

13. Із зовнішнього боку шини витягніть ніжку до повної установки капелюшка грибка. 14. Використовуючи трьохміліметрову розкатку-ролик, прикатайте капелюшок грибка. Процедура видаляє бульбашки повітря, які могли утворитися в процесі ремонту. 

15. Ремонтуючи безкамерну покришку, нанесіть герметик безкамерного шару по межах капелюшка грибка і на зашерохованную поверхню герметизуючого шару. Відновлюючи камерну шину, зону ремонту слід посипати тальком. 

16. Із зовнішнього боку відріжте виступаючу частину ніжки на 2-3 мм вище поверхні шини. 

17. Використовуючи концентрат для пошуку проколів, перевірте шину на герметичність. 

18. Ремонт шини успішно завершено. 

Вважаємо за необхідне сказати декілька слів про ремонт грибками вантажних шин. 

Технологія ремонта грибками вантажних шин.


Технологія ідентична вищеописаної, однак додатково включає наступні дії: 

1. До змазування конуса ніжки клеєм-активатором, наносимо його на спіральне шило, яке з внутрішньої сторони вставляємо по всій довжині в канал пошкодження, обертаючи спіральне шило і зберігаючи напрямок обертання. 

2. Ми залишаємо шило в місці пошкодження до моменту установки грибка. 

3. Підготуйте грибок для шини: 

- Надріжте захисну прозору плівку в місці адгезивного шару; 

- Зніміть плівку від центру до зовнішнього краю грибка і поверніть на місце. 

4. Видаліть прозору захисну плівку з ніжки. 

5. Після повної установки грибка і прикатки капелюшка необхідно прибити грибок пневмомолотком, створивши упор з зовнішньої сторони в зоні ремонту. 

Вибираючи для відновлення проколу шини грибок, ви проявляєте свій професіоналізм, вашу готовність надати клієнту якісну послугу. Бо ремонт грибками для шин - це не робота, виконана «на колінах». При грамотно і сумлінно збудованому процесі ремонту грибками в результаті ви маєте шину з повністю відновленої цілісністю і здатну надійно виконувати свої функції.