Компанія Авто Тренд постійно моніторить український ринок автозапчастин, щоб переконатися, що пропоновані нами автокомпоненти зберігають високу якість і конкурентоспроможність. Одним з видів такого моніторингу є зовнішнє дослідження продуктів, що дозволяє виділити основні відмінності у виробах аналогічних цінових груп.
Сьогодні ми публікуємо результати візуального огляду склопідйомників з механічним приводом двох торгівельних марок - ДЗСТП і ДМЗ. Порівняння продукції почнемо з "історичних" відомостей про компанії.
Отже, ДЗСТП або «Димитровградський завод склопідйомників» представлений на ринку більше 15 років, офіційний сайт виробника: https://dzstp.ru/ . ДЗСТП поставляє свою продукцію на конвеєр автозаводів ГАЗ, УАЗ, АВТОВАЗ, Урал.
ДМЗ або «Димитровградський Механічний Завод» в Україні представлений 13 років, офіційний сайт виробника: http://dmz73.ru/ . ДМЗ поставляє автокомпоненти тільки на вторинний ринок.
Далі переходимо до візуального огляду кожного склопідіймача і зробимо власні висновки щодо їх якості.
Перед вами фото кришки обох склопідйомників. Неозброєним оком видно, що склопідіймач ДМЗ має вигнуту перекошену кришку, наявні зазори під капелюшком, тому що болти затягнуті не щільно.
Обидві кришки виготовлені зі сталі, товщина матеріалу у ДМЗ - 1 мм, у ДЗСТП - 1,2 мм.
На корпусі кришки ДМЗ відсутнє посадкове місце для барабана.
Радіуси гнуття полок ДЗСТП - відповідають конструкторській документації, у склопідіймача ДМЗ - вони завищені.
На ДМЗ присутній люфт у поєднанні з кришкою, вусики опори загнуті в різні боки.
Перейдемо до огляду валиків склопідйомників:
у ДМЗ присутні облої після лиття, розвальцьовування має розриви. На відміну від ДМЗ, склопідіймач ДЗСТП має рівний валик з точним розвальцюванням. Матеріал виготовлення валиків: ДМЗ виконаний зі сталі, ДЗСТП - з нержавіючої сталі.
«Оцінимо» зовнішній стан корпусу склопідйомників. У виробництві обох корпусів використана сталь, відмінності тільки в товщині: ДМЗ - 1мм, ДЗСТП - 1,2 мм.
У зразка ДМЗ в місці шайби присутня деформація, у ДЗСТП - немає.
Подивившись на збільшене фото повідців, ви побачите, що матеріал виготовлення склопідйомників ідентичний - сталь. Однак метод обтискача повідця ДЗСТП більш надійний і гарантує чітку фіксацію в процесі експлуатації.
Розглянувши шестерні склопідйомників можна побачити множинні задирки на зубах склопідіймача виробництва ДМЗ.
В тому числі, шестерні відрізняються матеріалом виготовлення: в ДМЗ використаний алюміній, ДЗСТП - цинк.
Що стосується барабана, то, незважаючи на єдиний матеріал - алюміній, все ж зразок ДМЗ демонструє, що лиття барабана виконано неякісно.
Візуально помітно, що у склопідіймача ДЗСТП щільніша навівка пасів каната.
Технологічна скоба: у склопідіймача ДЗСТП вона має перетин 1х2,2 мм, у ДМЗ - 1х1 мм, що безсумнівно буде провокувати заплутування каната при транспортуванні.
У склопідйомника ДМЗ спостерігаємо повну відсутність технологічної оливи, у ДЗСТП - технологічна олива присутня в гальмівному механізмі і на зубах шестерні.
Ручне розмотування каната і прокрутка шестерень склопідіймача ДЗСТП проводиться плавним рухом, а у ДМЗ знаходиться в заклиненому стані.
Маркування та упаковка склопідйомників: на виробі ДЗСТП присутній клеймо заводу, у ДМЗ - тамподрук номера деталі.
Що стосується картонної упаковки - не робитимемо висновків щодо якості картону, але варто відзначити, що виробник «ДМЗ» використовує одну коробку на всі моделі ВАЗ, просто відзначаючи маркером на яку модель йде виріб. Що стосується упаковки склопідіймача ДЗСТП - коробка має штрих-код з найменуванням деталі і номером вироба.
За підсумками візуальної перевірки склопідйомників виробництва ДМЗ і ДЗСТП, робимо висновок, що переваг у склопідйомників ДЗСТП вистачає з головою і навряд чи хтось свідомо піде на ризик придбання деталей неякісних або невідомих торгівельних марок.
Наш досвід дозволяє визначити слабкі сторони конкурентної продукції і навчити партнерів і кінцевих споживачів виявляти неякісні склопідйомники і не купувати їх, щоб уникнути зайвих проблем.
Бережіть себе, рівних вам доріг :)